Angel's Hobby : Nieuws van Stampin' Up!

maandag 2 juni 2014

Nieuws van Stampin' Up!

Hallo allemaal, binnenkort komt de nieuwe catalogus van Stampin' Up! uit. Als demonstratrice heb je het voordeel dat je al een maand eerder mag bestellen. En ik kan jullie vertellen dat de nieuwe catalogus een erg hoog hebbe, hebbbe gehalte heeft. Er staan waanzinnig veel leuke dingen in.
Ik kan niet wachten tot de meneer van UPS aan de deur komt met mijn bestelling.
Wil jij dat ook??? Kom dan mijn team versterken.


Je kan nu instappen voor maar €65. Je mag dan voor €70 producten kiezen uit de catalogus.
Wacht niet te lang, deze aktie is alleen deze maand geldig!
Mocht je meer willen weten over demo worden, mail me even en ik leg je alles uit.


En dan nu de lijst met artikelen die niet meer terug komen in de nieuwe catalogus.


De stempels

De accessoires

Wacht niet te lang met het doorgeven van je bestelling, want OP = OP.

0 reacties:

Een reactie posten