Angel's Hobby : Verjaardagskalender

dinsdag 11 februari 2014

Verjaardagskalender

Hallo allemaal, vanmiddag heb ik lekker zitten knutselen. Ik heb een verjaardagskalender gemaakt.
De kalender is gemaakt met mooie materialen die je gratis krijgt tijdens de sale-a-bration ( t/m 31 Maart)
Het papier, het touw, je mag het allemaal kiezen bij besteding vanaf €60. Kijk in mijn zijbalk en klik op de sale-a-bration folder om de andere producten te bekijken.

Wil je ook zo'n leuke verjaardagskalender maken? Stuur dan een mailtje en we prikken een datum voor een workshop.





Vandaag is mijn zoontje op school begonnen aan de CITO-toets. Ik gaf hem vanmorgen een kleinigheidje om hem succes te wensen.


Iedereen weer bedankt voor alle leuke reacties, ik geniet er elke keer weer van om ze te lezen!

6 reacties:

Erica ♥ zei

Wat een toffe kalender, heel erg gaaf, en de verpakking voor de snoepjes is ook heel erg leuk ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Irene zei

Wat een leuk en vooral lief doosje voor je zoon in deze spannende tijd, dat klavertje en een lekker tictacje zorgen vast voor succes Angelique!!! Leuke kalender ook!!!

xx Irene

Marlieke zei

Zo simpel (waarschijnlijk) die titan verpakking maar ik vind 'm helemaal geweldig! Top idee zo! Vrolijke kalender heb je ook gemaakt. Waar komen de namen van de jarigen? Dat kan ik niet zo goed zien op de foto?

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een mooie kalender Angelique! En je verpakking is een heel leuk idee.

Groetjes José

Unknown zei

De namen van de jarigen staat op de kleine vlindertjes Marlieke!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Die kalender zou hier niet lang leven met onze Dano. Maar het is een leuk idee. De verpakking vind ik geweldig!!

Een reactie posten