Angel's Hobby : Feel better soon

donderdag 30 januari 2014

Feel better soon

Hallo allemaal, hebben jullie de geweldige nieuwe catalogus van Stampin' Up! al bekeken? Wat een leuke nieuwe dingen zijn er weer! Mijn verlanglijstje wordt elke dag langer. En vergeet ook niet dat je bij elke €60 een kado mag kiezen uit de Sale-a-Bration folder. Heb je iets leuks gezien? Mail je bestelling dan voor morgenavond 18 uur, dan ga ik weer bestellen.
Vandaag laat ik jullie een kaart/doosje zien. Deze heb ik gemaakt voor een klant van mij. Ze heeft 10 dagen in het ziekenhuis gelegen met longklachten, gelukkig is ze nu weer thuis.

6 reacties:

Anoniem zei

Prachtig bloemendoosje daar knap je zeker van op.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Een prachtig doosje Angelique. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Angelique, supermooi.
Liefs van Anita

Irene zei

Wat een super vrolijk en mooi doosje Angelique, dat krijgt thuis ook vast een leuk plekje!!

xx Irene

Corrie zei

Ik vind het doosje prachtig Angelique, dat is niet zo mooi als je het aan je longen hebt, gelukkig is de persoon in kwestie weer thuis, hopen dat het goed blijft gaan.
jij hebt haar een prachtig cadeau gegeven.
Lieve groetjes,Corrie

Margriet Tournier zei

Wat een fleurig en mooi geheel Angelique. En het verwelkt ook nog eens niet, prachtig!
Heel veel succes en plezier tijdens de SAB. Groetjes,

Margriet

Een reactie posten