Angel's Hobby : Sophia is jarig!

vrijdag 24 mei 2013

Sophia is jarig!

Hallo allemaal, vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor mijn nichtje. Ze is pas 28 Mei jarig, maar ze woont in Ierland dus is het kaartje wat langer onderweg.

Ik heb hier gebruik gemaakt van de uilenpons ( natuurlijk van Stampin' Up!)voor het hoofd ( de pootjes er even afgeknipt), de scallop circle punch van Stampin' Up!voor het lijf. Het lijf heb ik eerst nog met de embossingfolder polka dot Van Stampin' Up! bewerkt. Dan met de word window punch ( ook van Stampin' Up!)pootjes gemaakt.Het gras heb ik uit losse hand geknipt.
Alle ponsen zijn terug te vinden in de grote catalogus op pag 185 en verder.
Ik hoop dat hij op tijd aankomt in Ierland. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijn weekend allemaal!!

8 reacties:

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt voor je nichtje Sophia Angelique, hij is super.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Wat een ontzettende leuke kaart voor je nichtje.Heel erg leuk zo met het schaap en mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

Unknown zei

Wat een lief kaartje en zo handig om dat met allerlei verschillende ponsen te maken. Wauw, super leuk!! Tot woensdag :)
Liefs Miriam

Irene zei

Hier zit ik bij te lachen, wat super leuk Angelique!!!!!

xx Irene

Unknown zei

Leuk kaartje je nichtje zal hem erg leuk vinden ik moest van mijn zoontje Thijs (3jaar) moest ik hem ook maken.
Groetjes Nicole

Berlinde zei

Heel mooi kaartje Angelique, leuk dat schaapje!
Lieve groetjes, Berlinde

Erica ♥ zei

Wat een lief kaartje heb je voor je nichtje
gemaakt ☼

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Wendy Koorevaar zei

Geweldig kaartje, zo schattig! Je nichtje is er vast blij mee!

Liefs,
Wendy

Een reactie posten