Angel's Hobby : hoek boekenlegger

zaterdag 5 januari 2013

hoek boekenlegger

Hallo allenaal, daar ben ik eindelijk weer. ik probeer al een tijdje een bericht te plaatsen, maar mijn foto's kreeg ik niet toegevoegd. Zag staan bij iemand dat het via html wel lukt, dus dat heb ik nu gedaan! Ik heb deze boekenlegger aan de hand van een voorbeeld op het canaryblog gemaakt! Ik heb wat creatables van MD gebruikt en een digi van Saturated Canary ( die vind ik echt geweldig)De challenge staat op http://hetcanaryblog.blogspot.nl bedankt voor jullie leuke reacties op mijn nieuwjaarskaart!

7 reacties:

Erica ♥ zei

Wat een leuke boekenlegger, wowwww heel gaaf zeg.
Zo vrolijk en gezellig en zeker een leuke digi.

Een gezellig weekend :)
Lieve grtjsss Erica ¤

Anita Meijer zei

Gelukkig is het je gelukt Angelique, want niet in je hummetje zijn dat is niet fijn ;-). Je boekenlegger is prachtig geworden. Ik vind het een plaatje en heb zelf nog nooit zo'n digi ingekleurd eigenlijk terwijl ze zo mooi zijn. Hij is super gelukt meis.
Liefs van Anita

jolanda zei

mooie boekenlegger

marion zei

WAt een lieffie, prachtig, liefs, Marion

Berlinde zei

Wat een prachtige boekenlegger Angelique!!
Lieve groetjes, Berlinde

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke boekenlegger Angelique!! En die digi is een super gaaf plaatje.Succes met je Challenge...

Groetjes José

Nellie zei

Prachtige boekenlegger heb je gemaakt!! Leuke digi ook!!

Groetjes, Nellie

Een reactie posten