Angel's Hobby : Nieuwe hobbykast!

woensdag 12 december 2012

Nieuwe hobbykast!

Hallo allemaal,
Vandaag niet kunnen knutselen helaas. Ik heb een nieuwe kast voor mijn hobbyspullen gekocht en ben deze zelf in elkaar gaan zetten. Maar liefst 5 uur achter elkaar mee bezig geweest!! Eerst 3 uur met een vriendin samen, maar die moest naar huis, dus alleen afgemaakt. PFFFF het duurt even, maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen. Onderin heb ik al mijn hobbyspullen netjes neergezet en bovenin kan ik mijn gemaakte kunstwerkjes stofvrij neerzetten. Morgen maar snel weer aan de knutsel!!
Tot morgen!

5 reacties:

Anita Meijer zei

Wauw wat een schitterende hobbykast heb je gekocht Angelique en dan ook nog zelf in elkaar gezet, petje af. Lekker opgeruimd gevoel zal dat geven zeg. Super.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Geweldige kast zeg, die stijl heb ik ook in huis.
Plek te kort zal je nu niet snel meer hebben, veel
plezier ermee.
Leuk trouwens de foto's van de the voice kandidaten,
voor mij mag Leona winnen, zij is een toppertje.

Fijne dagen, grtjsss Erica ☼

Anoniem zei

Schitterende kast en daar kan je heel wat kwijt.Groetjes Joke

Nellie zei

Wat een prachtige kast!! Hierin kun je lekker veel zelfgemakte creaties kwijt!! Wat goed van je dat je hem zelf inelkaar gezet hebt!!

Groetjes, Nellie

Connie Leman zei

Oh wat leuk !! Vanaf nu zal je al jouw creaties prachtig kunnen etaleren ! En onderaan heb je genoeg ruimte om al je spulletjes in kwijt te kunnen !! Erg handig !! Wat knap ook dat je die kast zelf in elkaar gezet hebt !!

Groetjes, Connie

Een reactie posten