Angel's Hobby : scrapalbum Penny

dinsdag 6 november 2012

scrapalbum Penny

Daar ben ik nog even. Op de KREADOE kwam ik een leuk scrapalbum tegen, die nam ik mee en ik bedacht er een album van te maken met foto's van ons lieve hondje Penny. Toevallig kwam ik ook op de beurs een zakje tegen met een wit hondje en nog wat leuke honden-accesoires. ( die heb ik nog even bewaard voor de andere pagina's, anders wordt het veel te vol.)
Dit is dus de voorkant, de rest maak ik later. Ik heb papier gebruikt van Heidi Swapp ( zebraprint), houten lettertjes (ook op de beurs gekocht) en het lint met hondenpootjes kocht ik ook op de beurs.
Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de challenge van het hobbyjournaal, opdracht maak een fotocreatie. http://het-hobbyjournaal.blogspot.nl


Het is weer eens iets heel anders. Heb afgelopen week een half uur achter mijn hondje aangelopen om een paar leuke foto's te maken, dat viel echt niet mee. Deze vond ik zelf wel heel lief. Ze heeft haar lievelingsknuffel in haar bekkie, daar kan ze echt uren druk mee zijn!
Tot de volgende keer maar weer!

8 reacties:

Anoniem zei

Wat een schat van een hond heb je.Ook heel leuk om daar een album van te maken.Groetjes Joke

Nellie zei

Super leuk om een album van je hondje te maken!! Wat een snoepie is het!! Ik ben benieuwd naar de rest van je album!!

Groetjes, Nellie

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuk idee om een album te maken van je hondje!!Blijft altijd een herinnering voor later,ben benieuwd daar de rest!!!

Groetjes José

marijke zei

leuk dat je met mijn challenge mee doet ik vind hem klasse geworden. echt lief boekje

marion zei

ahhh wat een schatje zeg ! prachtig, liefs, Marion

Berlinde zei

Leuk zo'n mini-album van je hondje, heel mooi gemaakt Angelique!
Ook het kaartje hieronder is erg mooi!
Lieve groetjes, Berlinde

Babette zei

Wat een schatje, heel erg leuk.
Groetjes Babette

Anita Meijer zei

Kijk en deze had ik gisteravond dan toch nog even gemist Angelique, wat een toppertje is het geworden. Is wel de moeite waard geweest om een paar uur achter Penny aan te hebben moeten lopen om een leuke foto te krijgen. Super is die. Ben benieuwd naar de andere pagina's.
Liefs van Anita

Een reactie posten